ananas ananas
376
BLOG

Jeśli zła Wanda Nowicka to może Ania Grodzka?

ananas ananas Polityka Obserwuj notkę 13

 

Jeszcze pani Nowicka nie zdążyła usiąść na marszałkowskim fotelu a już prawicowi posłowie deklarują próbę odwołania jej ze stanowiska. To musi mieć drugie dno gdyż nie sposób zrozumieć, że legalne pozyskiwanie środków od legalnie działających organizacji może być prawdziwym powodem dyskwalifikującym wybór wicemarszałka. Wiadomo też że tak liczny i wyróżniający się klub jakim jest RPP swojego wicemarszałka mieć powinien. Wydaje mi się że w tym wypadku duże znaczenie mają antykobiece fobie posłów prawicy. Dał temu wyraz choćby pan Dorn podczas debaty nad kandydaturą pani Kopacz. Myślę że jeśli dojdzie do odwołania pani Nowickiej dobrym posunięciem RPP byłoby zgłoszenie kandydatury pani Anny Grodzkiej.  Pozwoli to pozostać im przy swoim założeniu zwiększenia liczby kobiet w prezydium sejmu a jednocześnie konserwatywni posłowie prawicy powinni docenić pewien męski pierwiastek jaki niewątpliwie ze sobą wniesie nowa kandydatka i łatwiej będzie im ją zaakceptować.

ananas
O mnie ananas

"...W jego ręce dojrzałem księgę ibn al-Haithama o astronomii; kapłan wskazał tam na ilustrację z kręgiem przedstawiającym niebo, a ja słuchałem go mówiącego coś o nadchodzącej zagładzie, o straszliwej katastrofie i przeogromnym nieszczęściu. Następnie podarł tę księgę i cisnął ją w ogień. Był to dla mnie dowód jego niewiedzy i fanatyzmu, bowiem w astronomii nie uświadczy się nic niereligijnego; wręcz przeciwnie: ona jest drogą do wiary poznania wszechmocy Boga - do tego, co określił i stworzył." Reuben Levy 1929 "Faktu szybkiej i sprawnej ewakuacji pana Macierewicza z okolic Smoleńska nikt nie zaneguje. Sam zainteresowany będzie twierdził, że był to manewr taktyczny aby zamachowców zaskoczyć i zdezorientować ale nie wspomniano o jeszcze jednym ważnym fakcie. Obiad. Zanim pan Antoni rozpoczął manewr męczenia zamachowców swoją ucieczką spożył kaloryczny posiłek. I tu mnie zastanawia pewna rzecz. Czy nie obawiał się substancji z grupy T w posiłku? (nie chodzi o trotyl ale raczej o truciznę. No bo przecież ONI są wszędzie. dlaczego więc nie w kuchni?" zoob2

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka