ananas ananas
509
BLOG

Wyszło szydło z worka!

ananas ananas Polityka Obserwuj notkę 23

"...Jestem katolikiem praktykującym, gotowym uczynić wiele dla Kościoła, a nie uważam kary śmierci za niedopuszczalną" - dodał prezes Prawa i Sprawiedliwości. <Onet>

 

     Więc jak to jest z tym byciem katolikiem? Można wybiórczo traktować Dekalog? Oj, JPII nie byłby dumny... Co mają powiedzieć księża, którzy głupio lecz w dobrej wierze przez tyle lat trąbili z tysięcy ambon aby głosować na PIS? Ile lepszy taki Kaczyński nawołujący do wprowadzenia kary śmierci od Palikota głoszącego prawo kobiet do aborcji?

    Niezwykłe jednak jest to że prezes zdecydował się wychylić zza swojej, wydawałoby się, przyrośniętej do twarzy maski bogobojnego katolika. Brawo prezesie - uczciwość popłaci. Osobiście jestem przeciwny karze śmierci lecz pewnie znajdą się całe masy, które temu przyklasną. Na pewno nie będzie to jednak najwierniejszy PIS'owski elektorat a więc tak cynicznie latami okłamywani przez PIS katolicy :)

ananas
O mnie ananas

"...W jego ręce dojrzałem księgę ibn al-Haithama o astronomii; kapłan wskazał tam na ilustrację z kręgiem przedstawiającym niebo, a ja słuchałem go mówiącego coś o nadchodzącej zagładzie, o straszliwej katastrofie i przeogromnym nieszczęściu. Następnie podarł tę księgę i cisnął ją w ogień. Był to dla mnie dowód jego niewiedzy i fanatyzmu, bowiem w astronomii nie uświadczy się nic niereligijnego; wręcz przeciwnie: ona jest drogą do wiary poznania wszechmocy Boga - do tego, co określił i stworzył." Reuben Levy 1929 "Faktu szybkiej i sprawnej ewakuacji pana Macierewicza z okolic Smoleńska nikt nie zaneguje. Sam zainteresowany będzie twierdził, że był to manewr taktyczny aby zamachowców zaskoczyć i zdezorientować ale nie wspomniano o jeszcze jednym ważnym fakcie. Obiad. Zanim pan Antoni rozpoczął manewr męczenia zamachowców swoją ucieczką spożył kaloryczny posiłek. I tu mnie zastanawia pewna rzecz. Czy nie obawiał się substancji z grupy T w posiłku? (nie chodzi o trotyl ale raczej o truciznę. No bo przecież ONI są wszędzie. dlaczego więc nie w kuchni?" zoob2

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka