rannal rannal
62
BLOG

Oscypek czy gorgonzola?

rannal rannal Rozmaitości Obserwuj notkę 31
Strasznie mnie zmarrtwiłł Poseł Brudziński zdradzając tajemnice menu jadła kongresowego Europejskiej Partii Ludowej . Biedny Poseł ze łzami w oczach ale jednak mocnym głosem informował o fakcie, że uczta owa bedzie zaczynała sie szparagami, potem bedzie żur, wiadomo najkosztowniejsza zupa w świecie jakby nie mozna było poprostu zrobić zupę truflową. A najgorzej wygląda drugie danie, bo mieso ma być posypane oscypkiem ,jakby gorgonzola już nie wystarczyła, no i wreszcie róża z malinami, co nieco mnie uspokoiło. To skandal, żeby tak kosztowne potrawy podawać w okresie kryzysu finansowego obejmujacego cały świat. I chwała posłowi Brudzińskiemu, że pokazał ową oczydną, kłującą w oczy rozpustę. To było chyba najwazniejsze w dzisiejszych popisach PiSowców.
rannal
O mnie rannal

Jestem średniakiem. Srednia inteligencja, średni wzrost i poniżej średniej emerytura.Interesuję się człowiekiem, jego twórczością, psychiką, reakcją na różne sytuacja i to prowadzi mnie do socjologii, psychologii społecznej i politologii.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości