Anita Anita
5461
BLOG

Posprzątane...

Anita Anita Rozmaitości Obserwuj notkę 19

 

 
Nie zamierzałam nic już  tutaj pisać ale najwyraźniej nie zostałam dobrze zrozumiana o czym świadczą komentarze pod dość symboliczną  poprzednią notką.
 
Posprzątałam już swój blog i zdecydowałam się przestać go tu prowadzić. Po dłuższej przerwie wiem już  z całą pewnością,że moja narastająca niechęć do tego miejsca utrwaliła się, a nawet jeszcze bardziej pogłębiła. Oczywiście są  jeszcze blogi, na których wiem,że mogę przeczytać mądre, sensowne i trzeźwe teksty, ale nie zmienia to  wrażenia,  że to miejsce nie jest dla mnie. Nie chcę tego uzasadniać, bo nie warto, a decyzja już  została podjęta.
 
Dziękuję  wszystkim, którzy licznie mnie odwiedzali i darzyli swoją sympatią. Z niektórymi z pewnością spotkam się jeszcze gdzieś w sieci, a z innym właśnie się żegnam…
 
 
                                                                          
  Anita

 

Anita
O mnie Anita

e-MAIL                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości