Anita Anita
367
BLOG

Dowód na kryzys... ;)

Anita Anita Rozmaitości Obserwuj notkę 5

 

 

Równo 2 lata temu bo 23 sierpnia 2009 r. przejeżdżając obok rowerem zrobiłam te zdjęcia umieszczając je następnie w notce. Dziś akurat  też tamtędy jechałam i zrobiłam ponownie komórką zdjęcie, bo uzałam, że może warto by je porównać.

A czym się różnią, każdy sam może ocenić. Najwyraźniej jednak kryzys odcisnął na obu postaciach swoje silne piętno.... 

 

Tak jest...

 

A tak było 2 lata temu...

 

 

 

 

 

Anita
O mnie Anita

e-MAIL                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości