Siłaczka Siłaczka
550
BLOG

Gdzie Oni są?

Siłaczka Siłaczka Polityka Obserwuj notkę 21

 Powiedzcie mi proszę - kto broni interesów Polski?  Gdzie nasi reprezentanci? Gdzie nasze media i ich rzetelność? Gdzie oni są? Co się dzieje?

Zamyslilam się nad komentarzem przeczytanym w internecie:  "Bo przecież podczas II wojny ginęli tylko Żydzi, były polskie obozy, a w Katyniu to niemiecy mordowali a Anders popełnił samobójstwo. Kurwa mac! Niech MEN jeszcze ograniczy liczbę godzin historii a wyjdzie na to, ze to Polska była agresorem..."

 

 I jeszcze ta uchwała o bratniej pomocy !!! A na pytanie do posła PIS dlaczego głosował za - usłyszałam  - ups...pomyliłem się!

Powiedzcie mi proszę - kto broni interesów Polski?A gdzie nasi reprezentanci? Gdzie nasze media i ich rzetelność? Gdzie oni są? Co się dzieje?  Gdzie Oni sa?

 

 

Siłaczka
O mnie Siłaczka

Tylu moich Przodków zginęło za Polskę - nie chce stąd wyjeżdżać!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka