barski barski
198
BLOG

Mordo ty nie moja

barski barski Polityka Obserwuj notkę 0

Patrzę na twarz Borusewicza zamieszczoną w jednej z salonowych not.

Widzę czasem na ekranach twarz Frasyniuka, Piniora, coraz rzadziej na szczęście Wałęsy, widzę wielu innych czołowych działaczy z roku 80-tego i myślę sobie  - co się z  wami k.... mać zrobiło.  Co wy piep... cie.  Czym kierowaliście się wtedy ? Czy chodziło wam o sprawy związkowców  czy tylko o karierę i kasę?  Przecież do cholery mogliście ją robić w PZPR pod wodzą obecnych waszych przyjaciół: Jaruzela, Urbana, Millera, Kwaśniewskiego...  A wydawało się wtedy, że ryzykowaliście conajmniej tyle co ja gdy drukowałem i kolportowałem wasze odezwy, chodziłem na manifestacje, działałem w Komitecie, który niósł wam pomoc...

Zastanówcie się, gdzie wy teraz jesteście, a gdzie jest 10 mln członków wtedy także waszego, dziś już nie waszego wg was Związku. Co możecie dziś powiedzieć rodzinom zamordowanych w 1970, 1976, 1981, 1982, 1983, ... Co powieciw bezrobotnym i zrozpaczonym ? Że fajnie jest ?

Jeśli macie jeszcze sumienie zastanówcie się póki nie jest za późno - gdzie prowadzicie Polskę ....

Póki nie jest za późno....

barski
O mnie barski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka