Apocalyptication Apocalyptication
60
BLOG

Czy salon24 przestrzega własnego regulaminu?

Apocalyptication Apocalyptication Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Pytam z czystej ciekawości. Kilka dni temu portal bez ostrzeżenia skasował moje aktualne konto razem z postami i wszelkim dobrem. Duzo tego dobra nie bylo, ale o sam fakt kasowania jakby nie bylo mojej tworczosci ktorą powierzam w wirtualne ręce salonu24.

Moje pytanie brzmi - to problemy techniczne czy też moje poglądy społeczno-polityczne nie mieszczą się w jedynej słusznej linii ideologicznej?

W świetle oficjalnego, parlamentarnego przyznania że Polska jest krajem katolickim pytanie jest jak najbardziej poważne i na miejscu. Zwłaszcza, że akurat popełniłem wpis anty-średnioocenowo-religijny. Panie Igorze? Jakieś info prosimy, bo widzę że nie tylko ja mam taki problem.

pozdrawiam Wszystkich :)

M

Liberalny konserwatysta z prawico-lewicy. Konserwatywny liberał z lewico-prawicy. Prawicowy lewicowiec z konserwatywnych liberałów. Liberalny prawicowiec z konserwatywnej lewicy. Konserwatywny lewicowiec z liberalnej prawicy. Lewicowy prawicowiec z liberalnego konserwatyzmu (niepotrzebne skreślić). ...Jeszcze bardziej Alternatywna wizja świata alternatywnego...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości