Robert Chomka Robert Chomka
233
BLOG

Dlaczego zagłosuję na Komorowskiego

Robert Chomka Robert Chomka Polityka Obserwuj notkę 25

        Zagłosuję, choć nie jest to kandydat z mojej bajki Zagłosuję, bo zbyt dobrze poznałem p. Jarosława Kaczyńskiego. To on  w 1991, czy w 1992 roku powiedział /cytat z pamieci/ : ..."Prawo niue jest ważne. Ważne jest to, by nasi ludzie je wykonywali i obsadzili ważne urzędy..."   Wygłosił tę światłą myśl w salce parafialnej kościoła ś. Stanisława w Siedlcach, na spotkaniu członków i sympatyków PC. Jako sympatyk byłem. Po tym spotkaniu szybko przestałem sympatyzować. Uzdrawianie kraju wiąże się z rugowaniem wadliwego, sprzyjajacego np. korupcji prawa. A tu nasz Lolek chce "swoich u władzy". Zakładając nawet ,że są święci, to po z góra 3 miesiącach ,świętymi pewnie być przestaną. Tej filozofii myślenia p. Kaczyńskiego nie zaakceptowałem.

 Powód drugi.

Nie chcę wodza. Chcę spokojnego prezydenta. Mam nadzieję, iż p. Komorowski obciachu nie przyniesie. Nie wypije np. wody podawanej do obmycia rąk, jak to w zamierzchłych czasach zrobił towarzysz Wiesław  w ambasadzie Francji... Nie będzie  wkładał sluchawek do nosa. itd. Nie zaplącze się we własne nogi, nie zgubi się.

Powód trzeci

Bo lepiej , bardziej reprezentacyjnie wygląda od swego konkurenta. Nie mlaska, nie robi idiotycznych min...

Powód czwarty

Komorowski nie będzie toczył wojen i wojenek. Nie będzie wygłaszał tonem nieznoszącym sprzeciwu swoich pomysłów i prawd objawionych.  Jeśli choć w minimalnym stopniu prezydentura Kaczyńskiego miała by  przypominać prezydenturę jego brata- to ja dziękuję. Śmiesznie już było.

Powód piąty

Bo mam dośc telefonów od rodziny i znajomych w Europie i w Stanach, którzy w 5 min. po pokazaniu w polskich TV co bardziej durnego wystapienia kogoś z PiS, albo któregoś z braci, chwytali za telefon i słyszałem ..."co to za cudaki, czy mądrzejszych i normalnych już w Polsce nie ma??"... Nie chę telefonów- chcę mieć święty spokój.

Powód szósty

Nie lubię p. Jakubiak- jej sposób mówienia/ nawiedzonej baby /, w której ustach pełno kluch jak mówi. Nie lubię satyrycznego Ziobry, Brudzińskiego. Pontona, "Bielanów". / Lubię i szanuję p. Kluzik- Rostkowską, p. Poncyliusza, młodego Kamińskiego i kilku innych.

Powód siódmy

Nie bo nie.  Bez uzasadnienia

 

Normalny, wolny, niezależny, apartyjny. Obserwuję salon24.pl od poczatku jego istnienia. Dotychczas nie chciało mi sie zakładać kont. Nie interesują mnie salonowe boje z trollami. Jako czterdziestosiedmioletni facet znam życie, mam poglądy i nie mam zamiaru ich zmieniać.Moje poglądy nigdy nie przeszkadzały mi w pracy. 5W. Ta reguła zawsze pozwala zachować w pracy zdrowy obiektywizm. W pracy przedstawiciele wszystkich opcji politycznych zawsze byli-i są- dla mnie zawsze równi.Chcieli mnie zwalniać "zieloni", chcieli "czerwoni", chcieli i "czarni", a więc jest dobrze. Tu w pracy nie jestem, więc prywatny oglad świata mogę upublicznić, komentując naszą tzw. scenkę polityczną. Kocham wolność w 3 wymiarach. Dlatego wiem co to Cessna, B737 a ostatnio i Arbuz/320-319-318/:-) Trolli i chamstwa nie lubię. Nie lubię też "nawiedzonych" zwolenników formacji politycznych oddelegowanych do S24, by robić kampanię. Oni zwykle biją pianę, zioną agresją i są niereformowalni w jakimkolwiek wymiarze. Cierpliwości Leskiego nie mam i polemizował z tym towarzystwem nie mam zamiaru. Istnieje tu funkacja usuń i zablokuj.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka