Azja Południowa Azja Południowa
144
BLOG

Afgański 5 latek pięknie śpiewa w swoim języku o ojczyżnie

Azja Południowa Azja Południowa Rozmaitości Obserwuj notkę 5

na tej stronie można zobaczyć :

http://www.aparat.com/v/l5qBV

tak dodaje że tulipany to w wierszu jest wspomnienie o ludziach którzy stracili życie dla ocalenie swojej ojczyzny swoich ludzi

takie słowa :

Usłyszałem jak deszcz wiosenny pokropił

i przypomniał mnie o tobie

w sercu wzbudziło mi starą bolesną pamięć

o Tulipanach

Usłyszałem jak deszcz wiosenny pokropił

i przypomniał mnie o tobie

w sercu wzbudziło mi starą bolesną pamięć

o Tulipanach

Ooooooo   Ooooooo

Moje serce Moje serce

jest jak gdyby nożem porżnięte

bo rozstali nas

Moja ojczyzno moja ojczyzno to jest mój los

dlaczego dlaczego ,powiedz dlaczego

Usłyszałem jak deszcz wiosenny pokropił

i przypomniał mnie o tobie

w sercu wzbudziło mi starą bolesną pamięć

o Tulipanach

Usłyszałem jak deszcz wiosenny pokropił

i przypomniał mnie o tobie

w sercu wzbudziło mi starą bolesną pamięć

o Tulipanach

Moje serce Moje serce

jest jak gdyby nożem porżnięte

bo rozstali nas

Moja ojczyzno moja ojczyzno to jest mój los

dlaczego dlaczego ,powiedz dlaczego

 

Usłyszałem jak deszcz wiosenny pokropił

i przypomniał mnie o tobie

w sercu wzbudziło mi starą bolesną pamięć

o Tulipanach

Usłyszałem jak deszcz wiosenny pokropił

i przypomniał mnie o tobie

w sercu wzbudziło mi starą bolesną pamięć

o Tulipanach

o tulipanach

lub :

Poprawne tłumaczenie zapobiega wojnom. Do poprawnego tłumaczenia trzeba znać kulturę. Dla tłumaczenia niektórych słów trzeba pisać książki , bo i są wyjaśnione i tłumaczone w wielu książkach.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości