Bacz Bacz
141
BLOG

Kukiz najgroźniejszym wrogiem JOW

Bacz Bacz Polityka Obserwuj notkę 2

Kolejny występ pana Kukiza który opisał na fejsbuku

https://www.facebook.com/kukizpawel/posts/921355694598818

skomentowałem.

Panie Kukiz, powoli wyrasta pan na najgroźniejszegoszego wroga JOW-ów. Nawet w oczywistych sprawach nigdy 100% Polaków nie jest zgodnych. Jeśli na przykład 90% uzna że mówi pan dobrze to 10% może uznać że mówi pan źle i ci ludzie już będą chcieli aby pan wyborów nie wygrał. A co zrobić żeby Kukiza osłabić? Trzeba go uderzyć w referendum. Jeśli pan się wypowie w 100 sprawach, w tym wielu kontrowersyjnych to sondaże dla Ruchu Kukiza spadną do paru procent i JOW-y w referendum też będą miały bardzo słaby wynik.
Pod poprzednią notką napisałem.
Niepotrzebnie pan się w ogóle wypowiada na tematy inne niż JOW-y. Jeśli się pana pytają o te programy, o strategie, o stosunek do konkretnych problemów proszę odpowiadać że te programy, strategie, rozwiązania problemów to będą tworzyć w swoich głowach obywatele, kandydaci w JOW-ach będą starali się znaleźć jakiś wspólny mianownik tych programów, ten kandydat który zdobędzie głosy największej liczby wyborców zostanie posłem i będzie w sejmie działał aby te programy, strategie, rozwiązania były realizowane. Tak to się robi w demokracji, inaczej jest w mafiokracji gdzie programy są tworzone przez mafiokratów.

Janusz Baczyński

Bacz
O mnie Bacz

Logiczny wolnorynkowiec, konserwatywny. Inne moje blogi i komentarze: Polecanki Bacza baczp.salon24.pl Blog Bacza niepoprawni.pl/blogs/bacz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka