BBudowniczy BBudowniczy
617
BLOG

Do przyzwoitych wyborców PO

BBudowniczy BBudowniczy Polityka Obserwuj notkę 20

Dziś rano zastanawiałem się, jak powinien zachować się wyborca Platformy Obywatelskiej, w sytuacji ujawnionych przez Wprost nagrań, z których wynika że:

-  prezes niezależnego Narodowego Banku Polskiego Marek Belka rozmawia z ministrem rządu Bartłomiejem Sienkiewiczem o dofinansowaniu przez NBP deficytu budżetowego przed wyborami, tak by nie zwyciężyła partia opozycyjna

- były minister rządu Sławomir Nowak żali się wiceministrowi rządu Andrzejowi Parafianowiczowi, że jego żona jest "trzepana" przez skarbówkę, a ten twierdzi że o wszystkim wie i już to "zablokował" 

- Minister Rządu po 7 latach rządów swojej partii stwierdza, że Państwo Polskie jest chore i "praktycznie nie istnieje", a rządowe projekty to lipa: "ch...,d.... i kamieni kupa".

Doszedłem do wniosku,że mogę im doradzić tylko jedno - postąpcie tak jak powinien postąpić każdy przyzwoity człowiek:


"Dziś wszyscy przyzwoici ludzie w Polsce muszą zażądać nie tylko natychmiastowego skrócenia kadencji Sejmu, ale i natychmiastowej dymisji rządu" Donald Tusk

"To jest zjawisko nieprawdopodobnie groźne jeśli chodzi o autorytet państwa polskiego w oczach obywateli i świata zewnętrznego (...) Dla mnie jest to dramatyczne przeżycie ze względu na to, że tego rodzaju szalbierstwo polityczne jest dziełem ludzi, z którymi kiedyś razem toczyliśmy walkę o rzeczy najpiękniejsze i najważniejsze" Bronisław Komorowski



 

Cytaty i zdjęcie:
wyborcza.pl/1,76842,3646355.htm

BBudowniczy
O mnie BBudowniczy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka