Pani Enka Pani Enka
566
BLOG

Moje wieczorne haiku

Pani Enka Pani Enka Kultura Obserwuj notkę 22

Moje wieczorne haiku

 

Moje wieczorne haiku

 

ostatni błysk dnia

namiętnie pieści chaszcze

- czas pożegnania

 

Moje wieczorne haiku

 

Moje wieczorne haiku

 

wodna rusałka

wabi na pokuszenie

- miraż przysięgi

 

Moje wieczorne haiku

 

Moje wieczorne haiku

 

 ablucje damy

w tajnych mrokach  jeziora

- uroki lata

 

Moje wieczorne haiku

 

Moje wieczorne haiku

 

koń przy ognisku

zwiastunem dobrej nocy

- a wilki wyją...

 

Moje wieczorne haiku

 

Moje wieczorne haiku

 

nieme łabędzie

w bezsłownej grze  tête-à-tête

- czas namiętności...

 

Moje wieczorne haiku

 

Moje wieczorne haiku

 

skończony etap

nieskończonego życia

- odpoczynek w snach

 

Moje wieczorne haiku

 

Moje wieczorne haiku

 

wieczorne biegi

w kłębach ognia i dymu

- naga tęsknota

 

Moje wieczorne haiku

 

Moje wieczorne haiku

 

po żmudnej pracy

mrówka gasi pragnienie

- szczypta rozkoszy...

 

Moje wieczorne haiku

 

Moje wieczorne haiku

 

wszędobylska ćma

zwabiona światłem w mroku

- syndrom Ikara

 

Moje wieczorne haiku

 

Moje wieczorne haiku

 

szlaki na niebie

znaczone lotem ptaków...

 - powroty do gniazd

 

Moje wieczorne haiku

Pani Enka
O mnie Pani Enka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura