Pani Enka Pani Enka
593
BLOG

Moje przedwiosenne haiku

Pani Enka Pani Enka Kultura Obserwuj notkę 18

Moje przedwiosenne haiku

Moje przedwiosenne haiku

szarobury świat

pobielony śniegiem

- uroczysko dusz...

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

powiew tęsknoty

choć zima nie odeszła

- magia przedwiośnia

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

dziarskie krokusy

- w chłodnej i nieprzyjaznej

skąpane bieli...

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

 śnieżne kajdany

raźniej precz odrzucajcie...

- wolność już blisko

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

nie płacz łąko

świat wcale nie jest zawsze

jak dziś ponury...

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

czas przebiśniegów -

w grupce cieplej i raźniej

choć wokół skrzy ziąb

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

na ślubie wiosny

chochoły nie  zatańczą

- słomiane wdowy

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

resztki śnieżnych szat

zima zabiera z sobą

- kiedy odchodzi...

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

zimokwiat wczesny

rozpycha się łokciami

- też chce trochę być...

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

podbiał niezwykły

choć nazwany zwyczajnym

- jest „liczkiem bożym”

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

roślinko licha

nawet ty chcesz zaistnieć...

- żyj i raduj świat!

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

leszczyna kwitnąc

przedwiośnie zapowiada

- pszczółko zapylaj...

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

samotny żuraw

krzykiem ujawnia zew krwi

- prawo natury

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

rannik zimowy

kalendarz budzi ze snu

wczesną pobudką...

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

w kwiatach derenia

- zwabione aromatem

pszczółki ucztują...

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

zaczarowany

niezwykły oczar miodny

już w styczniu kusi...

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

przylaszczko modra

nie jesteś pospolita

- jesteś przepiękna

Moje przedwiosenne haiku

 

Moje przedwiosenne haiku

ciemiernik wschodni

przetrwał ziąb długiej zimy

- przedwiośnie premią...

Moje przedwiosenne haiku

Pani Enka
O mnie Pani Enka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura