Boanerges Boanerges
71
BLOG

Wprost do lisiej jamy

Boanerges Boanerges Kultura Obserwuj notkę 5

To, że Lis przejął Wprost, jakoś specjalnie mnie nie ruszyło. Od dłuższego czasu widziałem dryf w stronę czerwonych tygodników, które trudno odróżnić od siebie czyli Polityki i Newsweeka. Kupowałem je x lat temu i przechodziłem sympatie a potem musiałem je odchorowywać. Jedynym godnym tygodnikiem, na którego wydanie czekałem, jak na żółte, zielone i białe strony "Rzeczpospolitej" (swoją drogą to fajne uczucie :) był OZON. Człowiek, który zainwestowałw niego nie był tym samym człowiekiem co dziś.

Wprost dołącza do grona "czerwonych" tygodników - dopiero dziś zuważyłem, że pisać będą dla niego tacy ludzie jak Hołdys i Najsztub. Droga wolna. Wolność Tomku w swoim tygodniku! Ale już postaram się omijać Wprost, choć nie wiem, może jeszcze któryś z godnych uwagi publicystów się tam ostał? Ktoś miał tę gazetę w ręku po ogłoszeniu, że naczelnym zostanie Lis?

Coś się kończy coś się zaczyna. Plus Minus dodawany z sobotnią Rzepą ostatnio się zmienił. Podoba mi się. Czytam go odkąd się pojawił, albo odkąd ja zacząłem regularnie czytać Rzepę - już sam nie wiem? :) Obok Gością Niedzielnego i Gazety Polskiej, których nie kupuję ale czytam jak mi wpadną w ręce, Plus Minus jest bardzo dobrym tygodnikiem i dla mnie, jak na razie - najlepszym! Mimo , że rednaczem jest LISicki ;)

A co Państwo by jeszcze polecili? Jakieś dodatki z innych gazet?

Boanerges
O mnie Boanerges

Sancte Michael Archangele, defende nos in proelio. Contra nequitiam et insidias diaboli esto praesidium. Imperet illi Deus, supplices deprecamur: tuque, Princeps militiae coelestis, Satanam aliosque spiritus malignos, qui ad perditionem animarum pervagantur in mundo, divina virtute, in infernum detrude. Amen. Michał Archanioł by Rębajło Kulturowy --> http://lach.salon24.pl/52463,index.html Relacja z wręczenia Boanergesów Bogurodzica Moja emalia na czas? na miejsce? na pewno! na serio! "... religia zdobyta staje się religią niepotrzebną" - D.Karłowicz "... a może ja chcę by moje życie miało ciężar" - B. Wildstein, Trzech kumpli "W świetle dnia wszystko jest widoczne. Zło, choć krzykliwe, w gruncie rzeczy jest słabe, dlatego ukrywa się w ciemnościach..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura