Krzysztof Boruszewski Krzysztof Boruszewski
1065
BLOG

Przekazuję do OFE! Na złość Tuskowi!

Krzysztof Boruszewski Krzysztof Boruszewski Polityka Obserwuj notkę 12

 Wypełniłem dzisiaj swoje oświadczenie o przekazaniu części moich składek, które tak naprawdę są kolejnym podatkiem, do OFE, gdyż zdałem sobie sprawę, że zostały nam na to zaledwie 3 tygodnie. Jutro udam się na pocztę i listem poleconym wyślę owy akt obywatelskiego nieposłuszeństwa na adres ZUS-u w Warszawie. Mówię o tym akt obywatelskiego nieposłuszeństwa ponieważ ani nie jestem zwolennikiem reformy przygotowanej przez rząd Buzka, ani także nie wierzę w to, że w przyszłości na tę „państwową” emeryturę przejdę. Zapewne będę pracować do końca żywota swojego, o ile tylko Bóg da zdrowie. Nie dożyję bowiem wieku emerytalnego, którzy rząd będzie musiał stale podnosić, a jeżeli już będzie mi dane przeskoczyć ową poprzeczkę, to i tak ochłapy otrzymane przez państwo starczą mi zapewne zaledwie na bochenek chleba i wodę z kranu.

 Jedynym bowiem rozwiązaniem jest likwidacja tego systemu i zastąpienie nim takim, w którym pieniądze zostawimy w kieszeniach obywateli, aby mogli sobie je zainwestować, odłożyć na starość. Osobiście jestem zwolennikiem systemu tzw. emerytury obywatelskiej – minimalnej, który to z powodzeniem działa choćby w Kanadzie – nie będę się tutaj specjalnie nad nim rozwodził, poszukajcie sobie w internecie.

Głównym jednak powodem mojego „aktu obywatelskiego nieposłuszeństwa” jest zrobienie na złość Tuskowi i całej tej bandzie złodziei, którzy nie dość że zabierają mi 50% moich dochodów, to jeszcze co krok zmieniają reguły gry i umowy zawarte między mną – obywatelem, a państwem.

Przekazuję więc swoje pieniądze do OFE, chociaż i tak wiem, że czym prędzej czym później diabli (rządzący) je wezmą, o ile wcześniej im odpowiednio nie „podziękujemy”.

 

Oświadczenie można pobrać tutaj: http://www.knf.gov.pl/Images/O%C5%9Bwiadczenie_OFE_tcm75-37414.pdf

Wypełnione oświadczenie można złozyć:

1. W każdej placówce ZUS

2. Za pośrednictwem poczty, najlepiej listem poleconym na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5   01-748 Warszawa

3. W urzędomacie w wybranych placówkach ZUS

 

Zapraszam w moje autorskie strony: WWW.BORUSZEWSKI.COM

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka