bosss bosss
36
BLOG

Kaczyński szefem PIS do 2040 roku :)

bosss bosss Polityka Obserwuj notkę 2

 

Świetne informacje dla Polski i Polaków czyli Jacek Kurski uważa, że Jarosławem Kaczyńskim będzie rządził PIS-em przynajmniej do 2040 roku. Zbigniew Ziobro będzie miał wtedy 70 lat, Przemysław Gosiewski 76, a sam Kurski 74. "Młodzież w 2040 r. stanie w szranki".
 
 
 
„[RMF:] A z kim zetrze się Jarosław Kaczyński wiosną, podczas wyborów na nowego prezesa, nowego-starego?
[Jacek Kurski:] Zetrze się sam z sobą, dlatego, że ja myślę, że przywództwo Jarosława Kaczyńskiego...
Że nikt nie wystartuje
Myślę, że przywództwo Jarosława Kaczyńskiego jest niekwestionowane, jest to partia ufundowana na rzeczywistej, a nie...
Ale nikt nie wystartuje?
...na rzeczywistej, a nie urojonej charyzmie i autorytecie, i projekcie politycznym.
Zbigniew Ziobro nie będzie rywalizował?
Proszę pytać Zbigniewa Ziobry. Wydaje mi się, że nie.
Ale to straszna nuda będzie, jak od początku wiadomo, że nowym prezesem będzie stary prezes...
Im więcej nudy wokół PiS-u, tym lepiej dla PiS-u.
Czyli jednak Jarosław Kaczyński prezesem do 2040 r., tak? Dopiero wtedy 74-letni Kurski powalczy z 72-latkiem Brudzińskim, o dwa lata starszym Gosiewskim i z groźnym 70-letnim Ziobrą, i 68-letnim Kamińskim - chyba mi się udało, prawda?
Ja kiedyś dokonałem tych spektakularnych przeliczeń. Tak. Młodzież wtedy w 2040 r. stanie w szranki.
Wie pan, co powiedział Jarosław Kaczyński, komentując to? Że to byłby piękny obrazek...rozmarzonym wzrokiem...
Powiedział, że piękny obrazek, że wieku tak doniosłego dożyłby mężczyzna, który statystycznie żyje dużo krócej. Są przykłady w polityce europejskiej. Konrad Adenauer zaczął, kiedy miał 73 lata, skończył być kanclerzem, kiedy miał 87.
Ale to słaba informacja dla was - młodych wilków."
 
…ALE  ŚWIETNA INFORMACJA DLA POLSKI I POLAKÓW – PIS SPACYFIKOWANY
 
 
 
 
 
bosss
O mnie bosss

boso

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka