Paweł Bańka Paweł Bańka
415
BLOG

UWAGA!! W BPH stracisz pieniądze bo…

Paweł Bańka Paweł Bańka Gospodarka Obserwuj notkę 8


 Wszystko na

www.stracilem-z-bph.pl

 

...zbyt łatwo je zarobiłeś. Na swoim blogu opisuję swoją walkę z tym bankiem i jego przestępstwa. Wczoraj odbyła się już ostatnia rozprawa i za dwa tygodnie wyrok, o którym oczywiście poinformuję . Ale nie o tym chciałem pisać. Wprowadził mnie w osłupienie, a wręcz mnie wystraszył, wywód i próba udowodnienia , przez Panią pełnomocnik BPH, która jest również jego pracownikiem. Otóż według Pani pełnomocnik , to, że zniknęły z rachunku moje pieniądze, to nic i nie powinien mi ich zwracać. A dlaczego ? Bo mało zainwestowałem  a dużo zarobiłem. Traktujcie to jako skrót myślowy, bo wywód był bardziej zawiły, ale taki miał sens. Ale to też nie byłoby takie straszne, gdybyśmy uznali, że pełnomocnik chce zdyskredytować mnie, czy też wielkość moich strat przed Sądem. Otóż mam dowody, że wciela to w życie. Jakiś czas temu na mojej stronie www.stracilem-z-bph.pl otrzymałem od konkretnej osoby maila z zapytaniem”

W dn 24.02.2009 zawarłam umowę o prowadzenie rachunku bankowych papierów wartościowych z Biurem maklerskim Banku BPH. Wpłaciłam prowizje- 400zł i oczekiwałam jaki będzie wzrost WIG20. Dn 24.03.2010r. kończyła się umowa. W dn 29.03.2010 miały być wypłacone odsetki- niestety nie dostałam ani złotówki. W banku stwierdzili, że za duży był wzrost WIG20 i bank za dużo musiałby wypłacić ludziom pieniędzy. Czy ktoś miał podobny przypadek?  Proszę o radę co mam robić?kasiamo 

Tu jest potwierdzenie tej właśnie teorii głoszonej przez pełnomocnika. Ale powiecie, że jeden przypadek to za mało. Proszę kolejny znaleziony wpis w Internecie:

http://forum.gazeta.pl/forum/w,383,110159628,110166288,BPH_tez_podobnie_oszukiwal_.html  A to jego treść

 

Rowno rok temu oferowali wspaniale kontrakty na WIG20 - dzis WIG20 jest ponad
70% wyzszy niz rok temu ale bank ... wyplacim mi tylko wklad bo ... WIG za
bardzo wzrosl :)

Do tej pory uważałem, że jestem jednym z nielicznych okradzionych przez BPH, ale widzę , że jest to normą w funkcjonowaniu BPH. To potworne co BPH wyprawia chroniony przez instytucje państwowe, które powinny czuwać nad prawidłowym jego funkcjonowaniem.

Jestem osobą upartą, dzięki czemu udowodniłem , że BPH łamie prawo, okrada klientów, a wszystko to pod ochroną instytucji państwowych, które zamiast stać na straży prawa, tolerują przestępstwa BPH. Są to takie instytucje jak: Prokuratura, Sądy, KNF a nawet Kancelaria Premiera.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka