Paweł Bańka Paweł Bańka
287
BLOG

Wygrywam z BPH !!!

Paweł Bańka Paweł Bańka Gospodarka Obserwuj notkę 1

Dziś wreszcie poznałem wyrok w sprawie, z mojego powództwa przeciwko BPH.
Nie znam całej sentencji, ale wiadomość przekazana przez pełnomocnika potwierdza, że miałem rację, BPH oszukało swojego klienta!! Sąd uznał główną część roszczeń. Nie znam jeszcze uzasadnienia i szczegółów, ale to uważam za wielki sukces, ponieważ nie spodziewałem się takiego wyroku w tej instancji. Po tym jak opisywałem przebieg sprawy. Należy wspomnieć, że wyrok nie jest prawomocny i przysługuje prawo do odwołania, z czego oczywiście skorzystam. Bardzo ważne jest uzasadnienie, ponieważ ono pozwali na dalsze roszczenia w stosunku do BPH. Myślę, że po uprawomocnieniu się tego wyroku, BPH czeka wiele procesów i spraw odszkodowawczych, czego z całego serca mu życzę.

Inna przegrana BPH przed Sądem  PRZEGRANA  BPH

Pozdrawiam

Jestem osobą upartą, dzięki czemu udowodniłem , że BPH łamie prawo, okrada klientów, a wszystko to pod ochroną instytucji państwowych, które zamiast stać na straży prawa, tolerują przestępstwa BPH. Są to takie instytucje jak: Prokuratura, Sądy, KNF a nawet Kancelaria Premiera.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka