Paweł Bańka Paweł Bańka
998
BLOG

Wancer, były Prezes BPH sobie kpi

Paweł Bańka Paweł Bańka Gospodarka Obserwuj notkę 0

Dzisiaj, w artykule "Wancer: Banki powinny zmienić model działalności" , zszokowany  czytałem, jakim to Pan Wancer, były Prezes Banku BPH, jest mądrym bankowcem, z jasną wizją funkcjonowania banków w Polsce. Kilka z tych WIZJI !!! GÓRÓ, muszę przytoczyć. Będziecie mogli skonfrontować to, z tym, co zawarłem we wcześniejszych wpisach mojego blogu. Dla jasności,  wszystko o czym pisałem poparłem dowodami "Dowody przestępstw Banku BPH"

Pan Wancer rzekł cyt; "Banki powinny, ..postawić na jakość, a nie ilość oferowanych usług, zmienić podejście do pracowników, .. zwiększenie przychodów przez podniesienie jakości oferowanych usług. Konieczna jest zmiana filozofii zarządzania. Ci, którzy się spóźnią będą mieli bardzo poważne problemy!!!  ", powiedział GÓRÓ.

Panie Wancer, jak to się ma do opisanych na tym blogu, przekrętów BPH, którego Pan był Prezesem. Mógł Pan przez 10 lat swojego prezesowania wszystkie te mądrości, z którymi się zgadzam, wprowadzić. Ale nie, dla własnej korzyści (kilka milionów złotych rocznie), miał Pan je gdzieś.... głęboko schowane. Dziś w Pana ustach to ironia i kpina, człowieka, który przez wiele lat tworzył mechanizmy, które pozwalają doić klient, ile się da. A to opóźnione księgowanie, a to spread, a to zlikwidowanie Audytu Wewnętrznego (kontroli wewnętrznej), co pozwoliło np. Pani Anecie F. wyprowadzać pieniądze z kont klientów przez lata (kilka milionów), czy też okradanie kont klientów w porozumieniu z pracownikami BPH "Cała prawda o BPH według byłych pracowników" .  Ciekaw też jestem, jak Pan doradza zarządowi firmy Deloitte? Czy Będzie ona funkcjonować tak jak BPH? Czy może pójdzie tą nową drogą, której wizję Pan przestawił.

Bez wyrazów szacunku Paweł Bańka

 

 

 

 

 

 

 

Jestem osobą upartą, dzięki czemu udowodniłem , że BPH łamie prawo, okrada klientów, a wszystko to pod ochroną instytucji państwowych, które zamiast stać na straży prawa, tolerują przestępstwa BPH. Są to takie instytucje jak: Prokuratura, Sądy, KNF a nawet Kancelaria Premiera.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka