bronmus45 bronmus45
76
BLOG

Po dwie wypowiedzi dwóch znanych osób...

bronmus45 bronmus45 Polityka Obserwuj notkę 1

prof. Ireneusz Krzemiński, 

socjolog z Uniwersytetu Warszawskiego

i jego wypowiedź

.

Najbardziej bolesnym oskarżeniem jest uznanie zarówno prezydenta Bronisława Komorowskiego (przypisek autora), jak i jego ekipy za popleczników komuny. Jest to krzywdzące i dramatycznie szkodliwe dla świadomości historycznej

.
Za dużą część dawki nienawiści i moralnego potępienia rządzącej partii oraz za apoteozę PiS-u odpowiada Kościół: znacząca część kleru i katolickie media na czele z politycznym przewodnikiem Kościoła polskiego o. Rydzykiem

^

 Ludwik "DRON" Dorn 

i jego wypowiedź

.

PiS buja w stratosferze, a PO związana jest z ziemią, czasem być może aż za bardzo. To nie są moje rodziny polityczne, ale chłodny rozum wskazuje mi na to, że z tym podmiotem może być mi bliżej

.

W polityce nigdy nie jest wygodnie w żadnych butach. 
Każde kamasze nieco uwierają
bronmus45
O mnie bronmus45

Nerwowy samotnik spod znaku Wodnika...... Wczytując się w wypowiedzi wielkich ludzi, przedstawicieli świata kultury, czy też znakomitych i uznanych mężów stanu, czujemy pewien zastrzyk witalny na potrzeby doskonalenia swojej osobowości. Wysłuchując zaś wynurzeń Jarosława Kaczyńskiego mam obawy, aby jego małostkowość nie udzieliła się również nam - bronmus45

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka