Brygida Naruniec Brygida Naruniec
629
BLOG

WSTYD MI ZA GDAŃSK !

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Społeczeństwo Obserwuj notkę 34

Nie po raz pierwszy wstyd mi za moje wojewódzkie miasto. Po każdych wyborach wstyd mi było, że najwięcej wyborców popierało rządzącą sitwę. Wstyd mi, że jego mieszkańcy kolejny raz wybrali na prezydenta Pawła Adamowicza, człowieka, który dbał i dba o interesy notabli, a myślących inaczej niż platformersi  i biednych ma w niskim poważaniu. Wstyd mi,że wybrali człowieka, który  walczył ze stoczniowcami, ponieważ  zdejmowali z bramy Stoczni Gdańskiej napis:STOCZNIA IM. LENINA.Jest jeszcze kilka innych powodów za które trzeba się za Adamowicza wstydzić. Można byłoby przypuszczać, że wybory były sfałszowane, a może nie były?

Dzisiejszy marsz KODowców w Gdańsku;  broniący sitwy w telewizji mętnego nurtu, pokazuje , że zmanipulowanych gdańszczan jest niemało. Oczywiście na marsz przyjechali również mieszkańcy pomorskiego, ilu ich było?

Gdzie oni byli, gdy 24.11 2012 r w Gdańsku odbył się marsz przeciw dyskryminacji Telewizji Trwam, w którym i ja brałam udział. Gdzie oni wtedy byli?  Oni wówczas byli tam ,gdzie stało ZOMO!

Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo