brzdyl brzdyl
254
BLOG

AntyPrzyPiS do lamusa :)

brzdyl brzdyl Polityka Obserwuj notkę 1

O, dawno mnie tu nie było i znowu zmiany, a niech tam. To, co mnie już nawet nie cieszy, ale warte odnotowania to rzecz nastepująca: założyłem tu kiedyś LCz - AntyPrzyPiS. Powód był oczywisty - wyśmiewanie wszelkiej masci oszołomstwa związanego z tą partią i jej zwolennikami. I popatrzcie jak wszystko się zmienia! W zasadzie mogę zlikwidowac to lubczasopismo, bo PiS jest martwe, a umarło śmiercią naturalną, zdematerializowane przez wewnętrzne szeregi, któym pozostała odrobina zdrowego rozsądku. Zatem lamus na to pismo, bo chyba dalej nie ma sensu walczyć z czyms, co nie istnieje.

brzdyl
O mnie brzdyl

Polityk to nie jest ktoś bezinteresowny, to wredna małpa, której wciąż trzeba przypominać o jej obowiązkach. Można mu przy okazji dokopać. Dlatego tu jestem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka