Budyń78 Budyń78
677
BLOG

Autostradą do zwycięstwa - propozycja hymnu EURO 2012

Budyń78 Budyń78 Polityka Obserwuj notkę 2

Humor i satyra

Kilka dni temu dowiedziałem się o rozpisaniu konkursu na hymn EURO 2012. Jutro otwarcie stadionu, więc kiedy pokazać światu swoją propozycję jak nie dziś? Tekst napisałem już jakiś czas temu, przed samym nagraniem wyrzuciłem jedną, już nieaktualną zwrotkę, zastępując ją nową, bardziej na czasie. Muzyka powstała dość spontanicznie, z wykorzystaniem tego, co miałem w domu (gitara, mikrofon) i na dysku komputera (perkusja, sample). Znając przebieg dyskusji pod postami tego typu wiem, ze zapewne część czytelników wstawi swoje własne propozycje, bowiem wiele utworów pasuje do sytuacji (Na Rebelya.pl zaproponowano "Wszystko ch..." Elektrycznych Gitar ;)), jednak przewaga mojego utworu jest taka, że powstał specjalnie z myślą o nadchodzącym wydarzeniu :)

Życzę dobrego odbioru. Oczywiście nie mam nic przeciwko dalszemu rozpowszechnianiu tego utworu, zwłaszcza, że na radio i TV liczyć nie mogę ;)

tradycyjnie film sie nie chce załadować, gdzie jego miejsce, więclink

 

Budyń78
O mnie Budyń78

https://twitter.com/karnkowski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka