jacek.ad jacek.ad
442
BLOG

Ban za ortografię

jacek.ad jacek.ad Kultura Obserwuj notkę 21

 Pod notką Starego stary.salon24.pl/#commentadd znalazłem taki oto komentarz

 

@Stary

wywód, nawet jak na Ciebie, kuriozalny...
JACEK SYN ALFREDA331888 | 04.05.2013 09:45||zablokuj
 

Na ten komentarz odpowiedziałem w nastepujący sposób:"ależ skąd,jaki ożeł taki prezydęt".

Komentarz został usunięty przez właściciela bloga jak i dodawanie komentarzy,zarazem został zamieszczony taki oto komentarz:

 

@jacek.ad

Za ortografię. Blok.
STARY184431255 | 04.05.2013 17:06||zablokuj
 
 
 
Zastanawiam się czy obecny Pan Prezydent również otrzymał zakaz komentowania na blogu Starego?
 
 
jacek.ad
O mnie jacek.ad

Jestem niespotykanie spokojnym człowiekiem,ale ironia i sarkazm pomagają mi znosić głupotę innych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura