cameel cameel
542
BLOG

@Administracja

cameel cameel Rozmaitości Obserwuj notkę 11

Szanowna Administracjo

Piszę na salon24 od ponad 3 lat, wiem, że nie nazywam się Grzegorz Ziętkiewicz i nie mogę liczyć na zamieszczenie każdego tekstu na SG, jednak jeśli spuścicie moją relację z 10 kwietnia do piwnicy, to będzie to mój ostatni tekst zamieszczony na Waszym portalu.

Nie żartuję, ponieważ dwa dni siedziałem nad tym tekstem, zgrywałem materiały foto i video i nie mam zamiaru spaść z tym do piwnicy, bez większego odzewu.

Nie chciałbym, żeby to wyglądało jak szantaż, pragnę jedynie odrobiny szacunku dla swojej pracy.

Proszę kliknąć w odnośnik i jeszcze raz rozważyć, czy chcecie zrezygnować z tego materiału.

Pozdrawiam

cameel
O mnie cameel

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości