Według historyka Raula Hilberga w getcie warszawskim służbę pełniło ok. 2500 żydowskich policjantów
Według historyka Raula Hilberga w getcie warszawskim służbę pełniło ok. 2500 żydowskich policjantów
carcinka carcinka
883
BLOG

Skoro wszyscy o żydach, to ja też

carcinka carcinka Polityka Obserwuj notkę 28

 

Z sali padło pytanie czemuż to popularne audycje z cyklu "Minął miesiąc" Radia Maryja z udziałem Pana Profesora nie są kontynuowane od ponad pół roku. Pan profesor uchylił się od odpowiedzi. Mnie jednak udało się uzyskać odpowiedź na to pytanie. Mogę powiedzieć tylko tyle, że po raz kolejny dotarło do mnie, że w świecie, w którym żyjemy ludzie pragnący zachować niezależność swych poglądów i postaw nie mają lekko.

 

Najwięksi wrogowie niepodległej Polski: Niemcy, Żydzi, Ukraińcy

 

"Historia przemilczana" - film o brutalnych represjach okupanta niemieckiego na Polakach za pomaganie Żydom i o podłym manipulowaniu opinią światową w celu obciążenia Polaków winą za holokaust. Wstrząsający film Krzysztofa Wojciechowskiego. Tego nie zobaczysz w rządowych telewizjach. Jak mordowano Polaków za pomoc Żydom, teraz oskarżanych za holokaust.

 

W Krakowie 27.01.2014 roku miały miejsce obrady Knesetu, w których wzięli udział polscy politycy.

 

 

 

* * *

Poza tym całym żydowskim gwarem, tak jakbyśmy mieszkali w Izraelu, a nie w Polsce (zupełnie niemedialne wydarzenie).

Ze smutkiem informujemy, że 13 marca br. zmarł w szpitalu w Aninie płk Jan Niewiński, kombatant AK, polskiej Samoobrony we wsi Rybcza (1943-1944), żołnierz 4. Dywizji 1. Armii Wojska Polskiego, zdobywca Kołobrzegu, niestrudzony działacz kresowy, wieloletni lider Kresowego Ruchu Patriotycznego.

http://www.mysl-polska.pl/node/399

Przedstawiam video z krótką wypowiedzią Pana Pułkownika dobrze ilustrującą co myślał o działaniach polskich władz w kontekście obchodów rocznicy Ludobójstwa Wołyńskiego.

PS Mój komputer padł po akcji "2 lata dla Senyszyn" więc nie wiem kiedy opublikuję posiadane nagrania z Panem Pułkownikiem.

 

carcinka
O mnie carcinka

Jestem OK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka