Kot z Cheshire Kot z Cheshire
579
BLOG

"Dlaczego im nie spada" - tajemnica pisowego "teflonu".

Kot z Cheshire Kot z Cheshire PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 25

Przezabawny wywiad na onecie (czy też raczej w Newsweeku)!

(https://www.onet.pl/informacje/newsweek/dlaczego-im-nie-spada-ekspertka-tlumaczy-fenomen-teflonu-pis/rn0gw0g,452ad802?utm_aureus=teewjmcjqb%2Cced6545e-43ed-46e3-bbc0-f41f5899fe96)


"Newsweek": Patrząc na kolejne afery i utrzymujące się wysokie poparcie dla PiS, zadaje sobie pani jeszcze pytanie "dlaczego im nie spada?", czy może uznała już pani, że tak po prostu jest i nic na to nie poradzimy?

Mirosława Marody: To pytanie, które zadaje sobie chyba każdy z nas. Zamurowanie poparcia dla PiS jest fenomenem w kontekście wszystkich informacji stawiających rządzącą formację w niekorzystnym świetle. Problem tkwi w tym, że na pytanie "dlaczego im nie spada?" bardzo trudno odpowiedzieć.


No cóż, skoro dla "pani ekspert" Mirosławy Morody (socjolożki z Uniwersytetu Warszawskiego!) jest to pytanie na które "bardzo trudno odpowiedzieć", to spieszę z pomocą! Co prawda żaden ze mnie "ekspert" ani żaden socjolog, ale w odróżnieniu od pani Mirosławy Morody znam odpowiedź na to pytanie, a "nie po to światło jest by je pod korcem chować". Tym bardziej że pisałem o tym już bardzo dawno i tylko żałuję że pani "ekspert" nie czyta moich notek i teraz jest bezradna jak dziecko we mgle ;))))

Pisałem o tym już tyle razy, że (wzorem lepszych od siebie ;) popełnię "autoplagiat" i zacytuję tylko jeden fragment mojej notki sprzed 5 lat, w której (popadłszy w uniesienie prorockie) przepowiedziałem obecną sytuację z zarysowaniem jej przyczyn.


2017_ (https://www.salon24.pl/u/cheshire/808508,po-po)

W końcu, w trzecim rzędzie historyjkę dedykuję mediom III RP, a więc tym, którzy przez wiele lat, pracowicie nakładali na PiS kolejne warstwy teflonu i doprowadzili do sytuacji obecnej, w której PiS-owi praktycznie nic nie może zaszkodzić. A pisałem przez dziesięć lat wielokrotnie na tym tu Salonie, że jeśli będą tak dalej napierdzielali w PiS przy każdej najmniejszej okazji, a w większości przypadków bez żadnego powodu, to doprowadzą w końcu do sytuacji w której, jeśli PiS coś rzeczywiście zmaluje brzydkiego - nikogo to nie obejdzie! Oczywiście, kto by tam słuchał kota... Pisałem, że to się stanie wręcz niebezpieczne dla państwa! No i mamy to teraz. A oni zapewne "nic nie rozumieją" i się dziwią, że 19 baniek spływa po PiS-ie jak woda po kaczce! Zaiste, słynny teflon Aleksandra Kwaśniewskiego to przy teflonie PiS-u jeno warstwa rdzy na starej żelaznej patelni!


Jeśli to pani "ekspert" nie wystarczy, to poniżej proponowana lektura uzupełniająca:


2010_ (https://www.salon24.pl/u/cheshire/225487,nadciaga-totalny-kataklizm)

2017_ (https://www.salon24.pl/u/cheshire/743930,jak-zolw-bez-skorupy-na-plazy-wsrod-mew)

2019_ (https://www.salon24.pl/u/cheshire/982866,dlaczego-pis-znowu-wygra)


Życzę miłej i pożytecznej lektury




Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka