Kot z Cheshire Kot z Cheshire
480
BLOG

"Ojczyznę wolną racz nam wrócić Panie"

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Polityka Obserwuj notkę 34

No dobrze, wiadomo było że przejmą TVP, ale jednak jesteśmy zaskoczeni. Dlaczego?


Najwyraźniej jest coś o czym nie wiemy. Bo doprawdy nie widzę powodu, by mieli to robić w taki sposób: brutalnie, z jawnym pogwałceniem prawa, wręcz prowokacyjnie, pośpiesznie i głupio. Jakie mogą być tego przyczyny? Widzę trzy.


1. Pośpiech. To się narzuca, z jakichś przyczyn musieli NATYCHMIAST pozbawić naród szerszego dostępu do niezależnej od rządu informacji. Skoro tak, to by oznaczało, że na dniach kroi się coś bardzo niedobrego.

2. Prowokacja. Wygląda na to, że próbują sprowokować zamieszki na jak największą skalę. Prawdę mówiąc już dawno przeczuwałem, że tak to może wyglądać, to przecież nie jest rząd działający w interesie Polski i Polaków tylko w interesie ZAGRANICY. Rozpierducha i bałagan w Polsce mogą być komuś na rękę, "zgadnij koteczku" komu (jak mawiał ś.p. Kisiel)

3. Święta. Może być też tak, że jednak wybrali porę by ograniczyć protesty, bo w święta Polacy są zajęci czymś innym. Skoro tak, to odpadał by powód 2. a brutalność i prowokacyjność poczynań była by przejawem jedynie głupoty i chęci rewanżu, a być może też dogodzenia części ich elektoratu. To by był poważny błąd z ich strony, bo mogą się przeliczyć. 


No cóż, zobaczymy. Tak czy inaczej trochę się wyjaśniło. Zarzucający PiS-owi "białoruskie standardy" mogą wreszcie zobaczyć co one tak naprawdę znaczą. Moim zdaniem to co robią przybliża też koniec obecnego rządu, dawałem im dwa lata, a teraz wydaje mi się że to może potrwać znacznie krócej. Kto wie - może nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło? 

Oby.


P.S.

Przypomniałem sobie. Pewien ksiądz zwrócił już jakiś czas temu uwagę na to, że oni zawsze na Święta szykują coś co odwróci uwagę od spraw wiary, podniesie emocje i skłóci ludzi ze sobą. To by się potwierdzało. "Ducha nie gaście"!


P.S.2

Jeszcze olsnilo mnie na koniec! A może tu chodzi o scementowanie koalicji "zbrodnią założycielską"? Stara komusza metoda opisana już w Biesach Dostojewskiego: specjalnie na chama i z pogwałceniem prawa, by wszyscy którzy w tym maczali palce zaczęli bać się zmiany władzy i trzymali się koalicji za wszelką cenę. Tak, to może być właśnie to.


Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka