chupacabras chupacabras
367
BLOG

Szatan przyszedł pod postacią PiS

chupacabras chupacabras Polityka Obserwuj notkę 4

Nie mam czasu pisać, bo późno, a i ja nie w formie, ale to co dziś ujrzałem zasługuję na osobną notkę. Zachęcam do odwiedzenia poniższego linku i przeczytaniu czegoś co portal internetowy publikujący ów artykuł określił mianem "KOMENTARZA".

 

Oto link:

biznes.interia.pl/emerytury/news/kwotowa-waloryzacja-emerytur-niekonstytucyjna,1725134

 

A oto treść "komentarza".

"Warto przypomnieć, że składkę rentową obniżył rząd Jarosława Kaczyńskiego w koalicji z Samoobroną i Ligą Polskich Rodzin. To jego i minister finansów Zyty Gilowskiej pomysł przyniósł nam potworną dziurę w budżecie. Teraz Kaczyński chciałby nad Wisłą drugiego Budapesztu. Tymczasem Węgry to kraj gigantycznego długu publicznego, idący po prośbie o pieniądze do międzynarodowych organizacji i rosnącej ksenofobii. Za taki Budapeszt nad Wisłą Kaczyńskiemu z całego serca dziękujemy. Jego umiejętności przewodzenia Polską zweryfikowały dwa lata nieudolnych rządów i sześć kolejnych porażek w wyborach. Jemu już nawet kibole nie pomogą..."

 

Mojego komentarza się nie doczekacie, zapewne jest zbędny.

 

I skończmy już mówić o lemingach. Określenie leming kojarzy się bądź co bądź pozytywnie. Aktualny rząd wybrało po prostu stado baranów.

chupacabras
O mnie chupacabras

PIERWSZY CUD NOWEGO RZĄDU - Polacy mieli wracać z zagranicy... i wracają... pierwszy wraca Krauze :) Piszę (podana kolejność jest przypadkowa): 1. czasem z nudów; 2. czasem, by poćwiczyć; 3. czasem, by faktycznie coś przekazać. Żaden komentarz nie zostanie tu wykasowany. W 2005 roku zagłosowałem na PO, choć nie jako ktoś kto chciał POPiSu, była to raczej taka "wykształciuchowska" decyzja. W 2007 to w pełni już świadomy wybór PiS i na razie nie widzę dla tej partii cienia alternatywy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka