Effendi Effendi
67
BLOG

Pani Magdo, Pani pierwszej to powiem.

Effendi Effendi Polityka Obserwuj notkę 3

Rozumiem, że człowiek jest tylko człowiekiem. Nie ma takiego ZASZCZYTU, którego  byśmy nie mogli znieść, ale w czasach burzliwych i przełomowych można sobie odmówić nadmiarowych przyjemności. I zdrowiej i przyzwoiciej.

Lubiłem Skowrońskiego, jako szefa Trójki. Czasami niektórych wywiadów i niektórych audycji nie znosiłem, ale też czasami były takie OK. I to jest w porządku, gdy radia słucha człowiek, który ma SPRECYZOWANE poglądy na świat.

Gdy, chadzając po różnych biurach zmuszony jestem słuchać a to radia bzdet, a to fujara fm (czy innych ,podobnych wynalazków), to TRÓJKA była balsamem przyzwoitości w tym kociokwiku szmatławej post muzyki przeplatanej nachalną propagandą w wyjątkowo chamskim sosie tzw. prowadzących. Jasne, do niedawna w Jedynce było więcej różnorodności, tam było bardziej skrajnie. Do niedawna z jednej strony felieton głosił Michalkiewicz a z drugiej Ogórek. Jedynka była "wyostrzona" , natomiast Trójka trzymała PRZYZWOITE UMIARKOWANIE.

Pani Magdo, ... mam nadzieję, że Pani tego nie spieprzy.

Inna sprawa, że niedługo, zostanie tylko Radio Maryja i TVTrwam, reszta będzie FUNKCJONARIUSZAMI  MEDIALNYMI III RP.

Internet też niedługo bedzie miał kaganiec, ustawowy już ma.

Effendi
O mnie Effendi

Za Wandeę !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka