crossopterygii crossopterygii
291
BLOG

A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż

crossopterygii crossopterygii Rozmaitości Obserwuj notkę 9

pisząc tytuł tej notki posiłkowałem się pamięcią, która zawodna bywa, więc za błędy przepraszam ...

 

Powiniwnem ją zatytułować: Dosyć, dosyć, dosyć ...  bo mam dosyć czytania idiotyzmów na temat GMO.

Prześledźmy powoli:

Sahelantropus tchadensis, Ardipitecus ramidus (Ardi), Australopitecus afarensis (Lucy), Homo robustus, Homo erectus, Homo rudolphensis, Homo georgicus - dla niepoznaki Człowiekiem z Dmanisi zwany,  Homo neanderthalensis, Homo florensis - nie mam wykształconego poglądu, Człowiek z jaskini Denisowej - zbyt świeże odkrycie by w kategoriach paleoantropologii rozpatrywać, i jedno z najnowszych - datowanie metodą uranową sczątków 12 - 14 tys. lat wstecz.

I wreszcie, na końcu gatunek Homo sapiens, którego przedstawicielem jest "kungalu" do którego tą notką się zwracam:

Wszystkie wymienione powyżej osobniki są modyfikacją genetyczną. Co więcej, zarówno ja, jak i Pan, i Ufka I Seaman, i Igor Janke stanowimy genetyczną modyfikację genomu naszych rodziców.

Zgodnie z modnym ostatnio zawołaniem: "precz z GMO" mamy zejść do piwnicy i się powiesić ??? pochlastać, popełnić sepuku czy inne harakiri ??? Tego Pan oczekuje ???

 

Jeżeli kiedyś urzędnik UE - przez nas wybrany, popełnił błąd i zamiast transgeniczny wpisał zmodyfikwany genetycznie, i dzisiaj wszelkie wikipedie (specjalnie pisane z małej litery) są dla Was, i dla "kungalu" wyrocznią, to jest mi po prostu Was żal ...

Odwołam się do cytowanego w tytule, wieszcza polskości  - nie musimy być papugą jakiegokolwiek narodu

 

sorry, chyba wieszczów poplątałem .. licze na wyrozumiałość, zarówno wieszczów jak czytelników ...

dotrzymuję słowa, zawsze...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości