crossopterygii crossopterygii
214
BLOG

Inaczej się nie wedrę ...

crossopterygii crossopterygii Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Zmieniłem tytuł w ostatniej chwili bo ...

 

Ja wiem, że media dokonały kolejnej, okropnej manipulacji. Ze swoim parszywym cynizmem, śmierć Havla (przed którym zawsze się pokłonię) przykrywając zgonem Kim Jong/Dzong (transliteracja) Ila - wszystkie media reżimowe zmanipulowały "przekaz dnia". Potem jeszcze na deser dołożyły sławnego Antoniego, więc przekaz dnia rozmyty jak ta lala ... Śledzący wraże media i ich spiskową działalność - do dzieła ! Urraa!!! I job waszu ....

 

A przy okazji niejako, skoro już czytacie,  to ja do LHC chciałem się odnieść ... Czytałem ostatnio artykuł, na portalu gazeta.pl który sugerował (chyba) przerobienie Wielkiego Zderzacza na żyletki. Z przerażeniem stwierdziłem, że autor artykułu szuka czytlelników, bazując na nieznajomości raczej niż znajomości problemów.

Zarzucanie operatorwi (CERN) niewywiązywanie się z obietnic (14 TeV) i tworzenie "dziwadełek" w postaci czarnych dziur - co ja raczej rozumiałbym jako osobliwości, ubieganie się o kolejne granty dla tego programu i zarzuty, że jedynie CMS i Alice jakoś próbują z nich korzystać - uważam to za wielkie nadużycie publikacji na ogólnodostępnym portalu.

Zdaję sobie sprawę, że przeciętny zjadacz chleba, w większym stopniu wiąże swą przyszłość ze znienawidzonym Euro niż z bozonem Higgsa, jednak tłumaczenie korzyści wynikających z uzupełnienia Modelu Standardowego, przekracza moje możliwości pedagogiczne. Za cwilę po pysku dostanę od wszystkich, którzy zjawiska nie rozumieją, ale usłyszeli, że jest to zdrada, więc trzeba lać. I tak sobie myślę czy warto pyska nadstawiać fanatykom ?

dotrzymuję słowa, zawsze...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości