człowieczek człowieczek
501
BLOG

Królik a'la DJ Gotuje z ryżem i fasolką szparagową

człowieczek człowieczek Rozmaitości Obserwuj notkę 3

 Królik jest jednym z szlachetnych mięs. Można go przygotowywać na wiele sposobów. Na naszych stołach gości w postaci potrawki z królika,pieczony,gotowany, na dziko itd. Już od dawnych lat zanim został udomowiony spożywano na dworskich stołach zające, oraz ceniono ich kruche mięso. Ja postanowiłem kupić sobie mrożoną tuszkę królika. Jak juz postanowiłem tak wybrałem sie na poszukiwanie okazu w sam raz na mój talerz.

Królik a'la DJ Gotuje

Co potrzebujemy

  • Tuszka królicza cała
  • rozmaryn świeży
  • bazylia,
  • czosnek pół główki
  • oliwa z oliwek ja używam robionej przeze mnie Oliwy Da Vinci
  • oryginalna czubrica bułgarska
  • pieprz,sól,gałka muszkatołowa,czerwona papryka,
  • cebula
  • 2 szklanki ryżu
  • 1kg fasolki szparagowej
  • masło i bułka tarta
  • kostka bulionowa

Jak to robimy

Królika porcjujemy

po porcjowaniu królika obsypujemy go przyprawami

Jak juz przyprawimy naszego króliczka odstawiamy go na około 3h do lodówki

po 3h wyjmujemy go z lodówki i układamy na folii dopieczenia

Tak przygotowanego, zawijamy i wkładamy do piekarnika na około 1h45min . Pieczemy go w temperaturze 200 stopni C. W między czasie kroimy cebule w kostkę oraz gotujemy ryż dodając do wody kostkę bulionowa. W tym samym czasie gotujemy także nasza fasolkę i roztapiamy masło z bułką tartą.

Po upieczeniu się wyjmujemy naszego królika

Podajemy go z naszym ryżem wymieszanym z pieczoną cebulką i fasolką szparagową

Pozdrawiam i Smacznego

DJ Gotuje.pl

 

Cierpiący na depresje mały ludzik wśród tłumu idący ciagle pod prąd. Cięzko pisac o sobie. Nie trawie polityków wszelkiej maści. Kłamstwa i obłudy. Fanatycy ląduja u mnie bardzo szybko w liście zapomnienia (ban)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości