człowieczek człowieczek
1020
BLOG

Jak to zostałem dziś wyproszony z lokalu Musso Sushi w Krakowie

człowieczek człowieczek Rozmaitości Obserwuj notkę 12

 

Lokal przy ulicy Zwierzynieckiej w Krakowie o wdzięcznej nazwie Musso Sushi  skrywa swe tajemnice przed klientami i ludźmi który chcą go "pochwalić "

Pierwszy raz w życiu i mojej karierze krytyka kulinarnego wyproszono mnie z lokalu. ŁĄŁ tłumaczenie że nie można zrobić zdjęć do recenzji było żenujące a czemu. Bo lokal ma zastrzeżone wzory normalnie padłem w domu ze śmiechu jak poszukałem po internecie zdjęć z tego lokalu skoro jest to tajemnica to po co strona internetowa lokalu w niej menu i zdjęcia z lokalu?  Po co fun page na Facebooku? Tak sie reklamują w wyszukiwarce Google "Musso Sushi ? best quality in Poland | sushi kraków, sushi krakow, restauracja japońska kraków, sushi cracow, catering sushi kraków, kurs sushi kraków ..."  Skoro tak jest że najlepsza jakość w Polsce to chciałem spróbować niestety aby zrobić recenzje trzeba sie z nimi umówić!!!!! Pięknie kolejny MEGALOMAŃSKI LOKAL, któremu prawdopodobnie wydaje się że umieją robić sushi i gotować specjały z kuchni Japońskiej i okolic. Nie napisze idźcie i jedzcie tam bo skoro nie jadłem to nie mogę polecić lokalu, nie mogę podzielić się z Wami drodzy czytelnicy opinią. Lokal skrywa tajemnice oby nie takie jak inny lokal który odwiedziłem w ostatnim czasie w Bydgoszczy. Kryzys szaleje bary się zamykają, szuka sie darmowej reklamy zaprasza krytyków ale nie w Musso tu na reklamie nie zależy bo po co ludzie by prace mieli a tak lokal sobie egzystuje w porze lunchu 3 osoby na krzyż. Normanie i z całą odpowiedzialnością napiszę nie polecam wybierać się do tego lokalu chyba że wcześniej zadzwonicie czy jest jakiś krytyk umówiony i o której bo wtedy będa sie starać aby było ładnie i smacznie a tak nie wiadomo co kryją

Pozdrawiam

DJ Gotuje

Cierpiący na depresje mały ludzik wśród tłumu idący ciagle pod prąd. Cięzko pisac o sobie. Nie trawie polityków wszelkiej maści. Kłamstwa i obłudy. Fanatycy ląduja u mnie bardzo szybko w liście zapomnienia (ban)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości