DANIELA DANIELA
52
BLOG

ostatni strzał z rewolwera

DANIELA DANIELA Rozmaitości Obserwuj notkę 18

/krzyk kochanka/

nagie ramię
igra w ciemności
którą liżą promienie
widzę pod lampą piękną czaszkę

rozumiem
ruchy Ziemi
epoki Kopernika i Newtona
zwykła ludzkość
na swojej planecie
umieściła się we mnie jak sen

tymczasem
przebija mnie promień
 

/powstanie/

spróbować cukierków

i zatańczyć polkę

na samej linii horyzontu

jak szczur w Warszawie

 

co jakiś czas

widzę ją na pocztówce

oświetloną przez księżyc

wszystkie ptaki

fruwają w stadach

jak napięte nici

 

mój syn nie żyje

mój ojciec nie żyje

świeciło słońce

które nie wiedziało o niczym

 

/ty/

dwoje niebieskich oczu

nie umiejących się ukryć

jak krople wody przed pragnieniem

z ramionami i rękami

podniesionymi do góry

 

/seks/

czasem zmęczona ciałem

porzucam je

dla innego

 

czuję się jak w kinie

za blisko ekranu

cienie błyski

jak licznik taksówki

daję się we znaki

DANIELA
O mnie DANIELA

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości