sunczy sunczy
190
BLOG

Polska blogosfera

sunczy sunczy Rozmaitości Obserwuj notkę 4

 Bardzo miło, że blogosfera rozwija się w Polsce dynamicznie i szybko

w Rosji i na Ukrainie! My po raz przeczytać wiele polskich blogerów, a nawet w lewo
Twoje komentarze.
Niestety, nie znam języka polskiego, chociaż chciałbym, i pisać
ten blog za pomocą Google Translator. Rozumiem, że może to być stracił sens
pisemne, w polskim na wszystkich moich tekstów brzmi absurdalnie, ale zrobiłem to
blog na to, co będzie dalej, aby dowiedzieć się więcej o polskiej kulturze, w tym badania
i język!
I po raz pierwszy odwiedził Polskę w 2004 roku, i rozumiem, że wszystko się zmieniło.
Mam zdjęcia z mojej podróży, i jestem pewien, że oni umieszczać tutaj.
Oto zdjęcia mogą być ktoś zna tych ludzi, pracowali w lokalnych
Samorząd Krakowa, ale niestety nie pamiętam ich nazwisk. Byłbym wdzięczny
Jeśli piszesz w komentarzach ich nazwisk!
 
 
 
 
sunczy
O mnie sunczy

Hi! Nazywam się Leonid Dedenev. Mieszkam w Autonomicznej Republice Krymu. W 2004 r. w Polsce, w Krakowie.Podróż była w ramach wymiany doświadczeń między deputowanych samorządu terytorialnego. Interesują modelu gospodarczego, z którym Polska osiągnęła poziom zamożnych krajach Europy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości