długodystansowiec długodystansowiec
873
BLOG

W CO JEST GRANE NA S24?

długodystansowiec długodystansowiec Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Proszę mi wytłumaczyc co jest grane na S24. Przed chwilą weszłam na blog moraine.salon24.pl/251657,pozegnanie-to-jest-moja-ostatnia-notka     Pod nim info "treść ukryta".  Klikam na "Rozwiń"  i tutaj ukazuje mi się przyblokowany komentarz następującej treści:

Ja do dzisiaj nie rozumiem o co chodzi z tymi lubczasopismami.

Ale zdaje się, że nawet nie warto dociekać.
RYBAK01 0 417  | 19.11.2010 15:35     

 

Czy już jakakolwiek wzmianka krytyczna o lubczasopismach nie jest tolerowana i musi zostać automatycznie zakryta?

Tym razem więc  i ja dodam: ADMINISTRACJO PRZEGINASZ! A jeśli czegoś nie rozumiem to proszę mi wytłumaczyć gdyż się gubię.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości