Wojtek Wojtek
102
BLOG

Chromy Pegaz US

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 0

W kampanii wyborczej wiele mówiono o nielegalnej inwigilacji specjalistycznym oprogramowaniem. Po wyborach powołano sejmową komisję do zbadania sprawy nielegalnych podsłuchów. Na dzisiaj (26 III 2024) nie ustalono osób, które miałyby być podsłuchiwane z pominięciem obowiązujących procedur...

"– Ja mam w tej chwili ujawniony dokument – mówił premier Donald Tusk w trakcie Rady Gabinetowej 13 lutego, czyli dwa miesiące po zaprzysiężeniu rządu..."

za:

https://www.radiomaryja.pl/informacje/koalicja-rzadzaca-majac-odpowiednie-narzedzia-wciaz-nie-potrafi-udowodnic-ze-system-pegasus-byl-wykorzystywany-nielegalnie/

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka