Mam braci w wielu krajach
Mam braci w wielu krajach
dry dry
739
BLOG

Pozdrówmy koty z okazji ich dnia

dry dry Rozmaitości Obserwuj notkę 16

W końcu kot też ma swoje prawa. Jesteśmy bardzo zaprzyjaźneini  z naszym kotkiem od wielu lat i traktujemy go jak prawdziwego członka rodziny.Myślę, że tak samo on traktuje nas. Uważam, że tak naprawdę to koty umierają, a nie zdychają...I psy też, lecz o psach to już inna opowieść...wszystko we właściwym czasie... 

Zobacz galerię zdjęć:

ponieważ jestem prawdziwym kotem europejskim
ponieważ jestem prawdziwym kotem europejskim lubię sie zaszywać i wspinać się... lubię ciepło czasem znajdę jakieś dziwnie miejsce i potem mnie długo szukają... uwielbiam pudełka i pudełeczka. czuję się w nich bezpiecznie... jak nie ma pudła to znajdę inne fajne miejsce... lubię na wszystko patrzeć z góry mam arystokratyczne rysy twarzy... lubię spac ze swoją ulubioną zabawką gdzieś wynalezioną A teraz idę już spać, trzeba zebrać siły przed polowaniem...
dry
O mnie dry

"Nothing in the World is so powerful as an idea. A good idea never dies and never causes changing its form of life". Frank Lloyd Wright.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości