dzierzba dzierzba
693
BLOG

Tata Lansera

dzierzba dzierzba Kultura Obserwuj notkę 1

Poniższy tekst jest żartem. Sprawdziłem w google, że w takich przypadkach zwykło się zamieszczać mniej więcej taką klauzulę: Wszelkie podobieństwo do osób i zdarzeń jest niezamierzone i przypadkowe”.

Oryginał: Kazik na Żywo, album 2 - „Porozumienie ponad podziałami”, utwór 7 – "Tata dilera/Hardzone"
Słowa na podstawie tekstu Kazika Staszewskiego - dzierzba




Tata Lansera

Stroił się tyle lat, aż wpadł w szablon
Początek zeznania w sprawie, którą znam
Niewiele się zmieniło o otoczeniu starym
Tyram sporo lat w tym rządzie szanowanym
Miliony Polaków! Ja z zegarkami
Miałem tyle wspólnego, co z Tupolewami
Czyli nic. I nigdy nie uwierzę
Aby mój Sławku miał cokolwiek z tym bliżej
On zawsze chodził ubrany lepiej
Niż jego koledzy z ławki w Sejmie
Ale ja go nie pytałem, ja reformowałem
By lud uszczęśliwić Polskie zmieniałem
Stefan senator, jak wiek mu przykazał
Julka korupcje zwalcza na medal
Bartosz kolejki skraca o połówkę
Nie wierzę, że Sławku na sikorach oszukał skarbówkę!

Dobry piłkarz był i pięknie się stroił x4
To dobry piłkarz był i pięknie się stroił x2
Dobry piłkarz był i pięknie się stroił
Dobry piłkarz był…

W Sejmie tym, jeszcze w mojej partii starej
Co rok szafy ustawami wypełniałem
Teraz trzeba się wypruć, by władzę utrzymać
Ja nie mogłem wszystkiego nadzorować
Miliony Polaków! Powtarzam nie wierzę,
że mój Sławku, choć ubiera się pięknie
Nosi zegarki, co je nabył podstępnie
Przecież on wie, że tak jest robić wstrętnie!
Nie wierzę też, że nie mając torów pociągi szybkie kupił
Niedawno! Przecież mówił, że są nam niezbędne
Więc pojadą tak szybko, jak rade dadzą.
Atestów nie żądałem, powiedział, że zgubił
Po piłce sił nie miałem, by z nim w szatni pomówić
Moja żona książki pisze, syn bąki zbija, córka bloguje
Kiedyś za Wałęsą, na Bronka głosuje
dziś. Lepiej będzie wkrótce, Pani Moniko
Nie mogę wymagać, by Sławku stroił się tandetą

To dobry piłkarz był i pięknie się stroił 
Dobry piłkarz był i pięknie się stroił

Working hard for the European elections now

Working hard for the European elections now, now
Working hard for the European elections now
Working hard for the European elections now

dzierzba
O mnie dzierzba

"Dzierzba mimo bliskiego pokrewieństwa z wróblami, sikorami czy kanarkami, zachowuje się jak ptak drapieżny. Aktywnie poluje na duże bezkręgowce (głównie owady) oraz drobne płazy, gady, ssaki, a nawet inne gatunki ptaków. Po złapaniu zdobyczy często nie zjada jej od razu, lecz zawiesza na kolczastych krzewach, drutach lub wkład między rozwidlenia gałęzi drzew." Tak powstają tzw. spiżarnie dzierzb. ADRES E-MAIL - Czy już Ci pisałem, że to oto miejsce jest symbolem mojej niezależności i wiary w wolność jednostki? - Jakieś pięćdziesiąt razy... /Veszett a világ/ motto: Mówisz, że chcesz zostać pisarzem, to po prostu zwykły egoizm; chcesz wyróżnić się spośród marionetek i zostać ich animatorem. W istocie nie ma różnicy między tym, co chcesz robić, a malowaniem się kobiet... /Abe Kobo. Kobieta z wydm./ motto2: W każdej epoce, w każdym kraju zawsze istniały dwa stronnictwa: reakcji i postępu./Maurice Druon. Król z Żelaza/ Ludzie najczęściej stają się biegaczami, ponieważ tak ma być./O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu. Haruki Murakami/ spiritus flat ubi vult Zapraszam do zwiedzania mojej spiżarni

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura