El Catorce El Catorce
230
BLOG

Krzyż

El Catorce El Catorce Rozmaitości Obserwuj notkę 5


z trudem zakładam go
codziennie na ramiona
na poprzecznej belce
z lewej strony ciężko
wisi ignorancja dawnych najbliższych
z drugiej równie ciężko
ignorancję równoważy samotność
równowaga w poziomie
nie pozwala aby z którejś strony było lżej
zwyczajnie wbija mnie w ziemię

najcięższy jest zaś pionowy fragment krzyża
hamuje mój powolny krok, wlokąc się z tyłu
na nim wiszą najgorsze grzechy i nałogi
te, które nigdy nie powinny wyjść na jaw

iść przed siebie
wlec się, lecz do przodu
pozwala nadzieja
iż mój Cyrenejczyk nie przyjdzie z musu

 

10.03.2013 r

El Catorce
O mnie El Catorce

"Jeżeli ktoś tam kiedyś odkryje te piosenki i dorobi do nich jakąś korbę do wyciskania szmalcu, to jeszcze lepiej." - Stanisław Staszewski "Zamieszałem w każdym razie, zgasiłem światło w knajpie i teraz niech się biją po mordzie, ja sobie idę na spacer" - Zbigniew Herbert

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości