ENDER ENDER
339
BLOG

Rozmowy z lemingami (1)

ENDER ENDER Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Chyba muszę obniżyć swoje wymagania żeby nie załamać się rozmawiając z ludźmi, było nie było, wykształconymi o czymś bardziej poważnym niż pogoda, chociaż i tu można zejść na globalne ocieplenie.

Kilka przykładów:

ja: Podnoszą podatek VAT.

osoba 1: o to świetnie, jak nasza firma wystawia faktury to będzie więcej dostawać pieniędzy
(licencjat)

osoba 2: nie ważne jakie są podatki, ważne żeby starczało mi na jedzenie
(wyższe wykształcenie medyczne, matka dwójki dzieci)

z tytm VATem nie byłem złośliwy, po prostu zagaiłem temat. Ale można osiągnąć silniejsze objawy zadając pytania z następujących serii:

globalne ocieplenie:
- o ile podniesie się poziom oceanów gdy stopnieją wody Arktyki?
- jaka jest procentowa zawartość dwutlenku węgla w powietrzu?
 

No a Smoleńsk to temat rzeka.

 

ENDER
O mnie ENDER

zbyt szczery

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości