eryka eryka
146
BLOG

ZNANY TEMAT

eryka eryka Polityka Obserwuj notkę 5

 

Mam nadzieję, że moja notatka będzie ostatnia o wykluczeniu z PIS obu znanych Pań.

Mam to szczęście, że byłam w ostatnich dniach chora, w piątek nieprzytomna, sobota słaba.....

I co – informacja o wykluczeniu dotarła do mnie- normalnie przez telefon od znajomych. Zobaczyć udało mi się dzisiaj wystąpienie Pań już po. I tyle

I wiecie Państwo co. Nic a nic to dla mnie nie znaczy! Nie brałam udziału w nakręcaniu się przed telewizorem! I stwierdzam, że to zupełnie nie istotne!

Przecież Joasia nie chciała być w PIS. Jak można mówić, że się jest za in vitro?Można po prostu nic nie mówić. Jak można mówić, że się wystartuje na Prezesa PIS w czasie kiedy obecny Prezes nie rezygnuje a potrzebuje wsparcia od swoich kolegów.......Jak można mówić, że sama z PIS nie odejdzie - znaczy czeka na wywalenie.....

Ponieważ nie uległam telewizji – a tylko gorączce – wiem, że Panie tego chciały i oczekiwały. Tego co dzieje się w PIS nie dowiemy się nigdy. Znaczy co Panie przeciwko PIS zrobiły naprawdę. Nawet my zwolennicy PIS wiemy tylko to co nam ładuje TV.

Dlatego proszę – nie dajmy się. Dozwolone jest tylko 1 wydanie wiadomości dziennie!! Pobierzmy informacje i analizujmy!

 

Robione jest wszytko,żeby nawet najtrwalsze „berety” zaczęły mieć wątpliwości!!! A przecież o większą rzecz tu chodzi!

 

Nie ma już miejsca na opozycję wobec PO, nie ma miejsca dla ludzi którzy mówią, że PO robi coś źle, nie ma dziennikarzy którzy zadają PO niewygodne pytania.

Nie ma już sposobu, żeby powiedzieć, że uznanie afery hazardowej za „nie byłą” to skandal i triumf zła nad uczciwością!

Jeżeli chcemy odzyskać demokrację i prawdziwą możliwość wyboru musimy głosować na PIS! Dobrze wiecie że nie ma innej szansy! Po prostu demokracja znika na naszych oczach!

Tylko wtedy gdy siły będą równe, gdy będzie realny wybór dojdzie do równowagi, wróci demokracja, wolność słowa i poglądów! Wtedy będziemy oceniać, dyskutować, spierać się!! Teraz nie ma wyboru. Teraz idzie o wszytko! Trzeba wspierać PIS- żeby nie wspierać PO!

 

Czy obecna sytuacja nie doprowadzi do tego, że mając inne poglądy niż partia rządząca nie będę mogła wybrać swoich przedstawicieli, nie będzie nikogo kto będzie reprezentował moje poglądy. A przecież to nie tylko ja jestem przeciwko in vitro?! Czy tylko ja? Czy to fajnie, że wstyd się przyznać do PIS (a pomóc w kampanii to już super wstyd) a w sumie mile widziane jest uznanie że komuna była OK,SLD jest takie nowowczesne, a bycie TW „....” to już żaden grzech- normalka!

 

W świetle ostatnich wydarzeń ( umowa gazowa, zmniejszeniu wydatków na obronność kraju, zabójstwo członka PIS, stosunki w NATO, kryzys w armii, śledztwo smoleńskie, wywalenie wszystkich „niepoprawnych” dziennikarzy z TVP itp ) można się zastanowić, czy Polska za 20 lat nie zniknie z map Europy?? To nie jest głupie pytanie? Tak już bywało...

I o to tu idzie!

I Joasia i Marek i inni o tym wiedzą!!!,....a możne nie?? i czemu decydują się na szkalowanie PIS w takim właśnie momencie?????

Jak PIS dojedzie do władzy to przysięgam – będziemy dyskutować i krytykować wszystkich! Będziemy im patrzeć na ręce i rozliczać! Ale teraz musimy zadbać o to, żeby było normalnie!!!!!!!!!!!!

Kochani nie dajmy się opętać!!!

eryka
O mnie eryka

!Wrocław wita!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka