Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
eryka eryka
338
BLOG

Nasza Bieda 2011

eryka eryka Polityka Obserwuj notkę 21

 

Czeka nas w nadchodzącym roku bieda.

Jednych mniejsza, drugich większa. I myli się ten kto żyjąc w dobrobycie myśli że jego ominie...to wszytko jest połączone.

Jest mniej pieniędzy – nie ma inwestycji....... jest mniej pieniędzy – farbuje włosy w domu, jest mniej pieniędzy – nie kupuje samochodu, nie biorę kredytu miksera, nie idę do prawnika, mój szef nie robi już szkoleń, a może nawet wigilii .....i wiele innych. Zaczynam się zastanawiać nad tym ile kosztuje znaczek na list i czemu ta poczta taka droga..............

..wszystko przez mój  zły nastrój- bo Wychowawczyni w przedszkolu powiedziała, że Vat urośnie od nowego roku i jakies opłaty w przedszkolu też podskoczą – w związku z tym.............. potem zapłaciłam za prąd ( masakra) a potem jeszcze wycieczka na stacje benzynową – i jestem ugotowana!!!

Kochani idzie Bieda – wszystkim będzie gorzej. I niestety wiemy kto jest winny – na własne życzenie ! Trzeba powiedzieć jasno - Ci co rządzą krajem odpowiadają za to i koniec – trzeba to sobie uświadomić, a to my ich wybraliśmy.

I stwierdzenie, (wygłoszone przez Kidawę – Błońską) , że premier przecież nie odpowiada za kryzys na świecie a, co za tym idzie za ceny benzyny – to jest mydleniem oczu !!! Właśnie, że Premier odpowiada za cenę benzyny w Polsce !!! i za stabilność złotego! Za to odpowiada rząd! I proszę zacząć zauważać tę zalężność – zły rząd – wększa bieda! Przypomnijcie sobie – kiedy to wszytko dobrze się kręciło...?

Niestety ze ściśniętym sercem oczekuje 2011roku! Będzie bieda.

 

eryka
O mnie eryka

!Wrocław wita!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka