eryka eryka
893
BLOG

TVN 24 jakby odwrót

eryka eryka Polityka Obserwuj notkę 25

Ostatnio pisałam o tym jak to TVN przegia pałę.....nie ogladałam - nie mogłam!

ale dzisiaj oglądałam

i jestem zaszkowona

pogrzebałam, pogladałam w internecie - np dr Kochańskiego..... i inne

i pytam się??

czyzby TVN 24 poczuł utratę widzów- ze traci ich bo przegina??

i jakby się troszke liberalizuje - dopuszcza inne wizje świata i prawdy..

oczywiście nie daje sie nabrac ale cos jakby jest na rzeczy????

i ten program Czano Białe- ze taki odważny i mówi o wszytkim...???

co sie dzieje ktoś coś zauważył, czy ja mam słabszy dzień?

uzupełnienie

przemyslenie

a może walczą o widzów odpływających po fantastycznych zmianach z Publiczej????..przeciez tam to juz będaą tylko Tańce na lodzie - po co nam polityka w weekend  tylko seriale!!!!

eryka
O mnie eryka

!Wrocław wita!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka