eryka eryka
361
BLOG

Namiot który zmienia Wrocław!!

eryka eryka Polityka Obserwuj notkę 6

 

Moi drodzy..

Ostatnio pojawiło się wiele happeningów. Od dawna jestem ich  obserwatorką. Jestem z Wrocławia a w tym mieście nie można nie znać „ Pomarańczowej Alternatywy” – to były czasy.... Niestety wtedy nie było Internetu i nie wiem czy gdzieś można zobaczyć happeningi z tamtych lat:(

 

Wojna z kibicami zaowocowała ostatnio nowa falą happeningów.

Powiem szczerze, że poziom poczucia humoru, poziom tych kibicowskich akcji całkowicie przeczy temu co się o nich opowiada. I bardzo mi wiele z tych akcji odpowiada. Trudno jednak niektóre happeningi tolerowac - np. te które obrażają uczucia religijne....czy są nieobyczajne :)

Mój ulubiony  happening kibiców to ten który można zatytułować : „Jesteśmy grzeczni”(widziałam w internecie).Na trybunach gdzie zasiedli kibice w koszulkach klubowych rozwieszono transparenty z napisami „ Sekcja gier planszowych”, " Czytanie poezji"  i inne podobne i wznoszono okrzyki „ Niech żyje Majka Jeżowska” Były chyba wiatraczki….Jczy przesadziłam…. Naprawdę śliczny obrazek… I tak w zcasie meczu

W związku z tym, że zjawisko happeningów ma tradycję i ciągle jest bardzo żywe, jedne sa fajne drugie bardzo nie fajne ale nadal są jednym z narzędzi wyrażania swoich poglądów i postulatów miło mi zaprosić PAŃSTWA:

Kolejna odsłona namiotu który zmienia (zmieni) Wrocław…

Kolejna ale nie ostatnia.

Proszę się tylko ciepło ubrać! Wieczorem jest już zimno.

 

Spotykamy się:

29 IX (czwartek) godz.  20.00


Spotkanie z Piotrem Lisiewiczem - znanym jako "Lenin"

Temat ; „Happening polityczny”

miejsce: pl. Solny, przy NAMIOCIE spotkań i dyskusji o Polsce.

 

Piotr Lisiewicz jest redaktorem Gazety Polskiej, Nowego Państwa, happenerem, twórcą grupy alternatywnej "Naszość". Ostatnio wystąpił w filmie „Kibol”. W życiu prywatnym również kibic.
Tematem spotkania będą antykomunistyczne happeningi Akcji Alternatywnej Naszość, których fragmenty będziemy  wyświetlać w namiocie przez cały dzień.

 

eryka
O mnie eryka

!Wrocław wita!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka