eska eska
4619
BLOG

Postanowienia noworoczne

eska eska Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 92

Strzeżcie się tryumfu jest pułapką losu
I nic nie znaczą wrogów naszych hołdy
Jeden jest ogień którym płoną stosy
Miecz o dwóch ostrzach trzyma tępy żołdak
Ja wam nie bronie radości
Bo losu nie zmienią wam wróżby
Ale pomyślcie o własnej słabości
Zamiast o tryumfie nad ludźmi

 

Postanowienia noworoczne. Zazwyczaj nie są dotrzymywane, ale spróbuję - otóż chwilowo kończę z polityką. Wzięłam sobie do serca słowa z Ewangelii św. Mateusza (MT 7, 1-27).

Na chwilę obecną moim zdaniem nie ma sensu jakakolwiek próba spokojnej dyskusji o czymkolwiek, a nieustająca nawalanka i mnożące się podziały mnie nie interesują.
Dobra Zmiana nieodwołalnie straciła w moich oczach to, za czym głosowałam, czyli jasność przekazu. „Gry i zabawy” na szczytach, kompletnie zaciemniane przez władzę i media, a także apele o wiarę w geniusz Wielkiego Stratega - to nie dla mnie. Czytanie inwektyw już ze wszystkich stron tylko dlatego, że piszę, to co myślę – też nie dla mnie, po co mi to?
Tak więc zamykam chwilowo „sklepik polityczny”, co nie znaczy, że nie wrzucę tu i tam komentarza, albo nie napiszę notki – ale nie o polityce.
PiS ma ogromne poparcie, lud się cieszy – i bardzo dobrze. Kasandry mają chwilowo przerąbane i nie ma sensu pchać się pomiędzy kamienie młyńskie.
Wszystkim moim PT Czytelnikom życzę spełnienia marzeń! A sobie – żebym się myliła w swoich obawach...

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości