estimado estimado
354
BLOG

ZAMIAST NOTKI O WIESŁAWIE

estimado estimado Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Dziś w nocy była tu przez chwilkę notka, zatytułowana "Wiesław, Wiesław!."

Wspominałem w niej m.in. czasy Gomułki z Moczarem, Czasy niby słusznie minione, ale moim zdaniem marzące się  największemu ugrupowaniu opozycyjnemu naszej udręczonej Ojczyzny oraz pewnym przedsięwzięciom w sferze mediów i blogosfery, mniej lub bardziej jawnie wspierającym to ugrupowanie.

Była tam też zwroteczka z mojego starego wierszyka "Nowe wraca", w której mowa o wymienionym powyżej przywódcy ponoć zupełnie innej, od dawna już nie istniejącej partii politycznej z czasów komunistycznego zniewolenia oraz o losach śmiałka, który ośmielił się powiedzieć o 2-3 słowa za dużo, jak na gust ówczesnego zamordyzmu.

(...) Raz wyskoczył gość z kawałem, 
że Gomułka jest cymbałem. 
Sąd go skazał na więzienie 
...za tajemnic ujawnienie. (...)

***

 Wygląda na to, że o przywódcach dawnych polskich (?) partii nadal nie wolno pisać, że cymbały. bo notka zniknęła. Ledwo ją sobie zdążyłem skopiować.  

Cenzorowi chciałbym zadedykować fraszeczkę, napisaną w czasach minionych znacznie później, podczas pierwszej i oby jedynej odsłony rządów ugrupowania, o którym wspomniałem na wstępie. Żeby nie było żadnych wątpliwości - ze wszech miar prawicowego i wolnościowego:
 

ZBIEG PRZECIWIEŃSTW  (2007)

Mieć deja vu z amnezją naraz?

Zbieg taki w Polsce stał się ciałem.

Patrzę - i myślę: Zaraz, zaraz...

Ja już to kiedyś zapomniałem!

  


 

 


 

 

 

 

 

 

 

  

estimado
O mnie estimado

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura