estimado estimado
174
BLOG

GDZIEŚMY TO BYWALI (relacja specjalnie dla S24)

estimado estimado Rozmaitości Obserwuj notkę 2




Gdy na Pejsie i Łotr-Pressie 

i w tych innych miejscach gdzie ssię

udzielamy w życia jessień,

nic zupełnie nie dzieje ssię,

to mnie czasem gdzieś poniessie
a ostatnio mnie poniossło
najpierw ku poznańskim ossłom,
potem dalej, aż pod Tessco,
w gród zabity jedną desską - 
więcej desek tam nie trzeba
choć figura tam do nieba
sterczy albo wyżej jeszcze,
a ostatni etap – streszczę:

.
Byłem na blogu w Newsweeku,
wśród rzeźb, co robiły siku.
W przeróżnych miastach, w oddali
wodzowie tam stali - i szczali:

http://blogi.newsweek.pl/Tekst/popisztuka/692036,olejmy-to-wyczynowo.html#comments

.
W Kijowie stał Gruzin – zbrodzień
wyciągnął ch… ze spodzień
i jak te łotry bez sumień
lał, choć nietęgi miał strumień,
nazwisko zaś sukinsyna
sam skojarz ze „stój Halina!”.
I Lenin był, w Nowej Hucie,
co miał fontannę we fiucie
A ch… oba posągi
miały dosłownie jak drągi.
.
W Moskwie zaś, grodzie urody
nad wszystkie sioła i grody,
lały caluśkie narody.
Istne potoki wody.
.
Lecz, że mnie wszystko się z PIS
kojarzy, „Manekin z PiS(s)”
wspomniałem, na myśli mając
to, z czego zrobił się zając,
cały w buraczkach, co szyku
zadaje w Brzechwy wierszyku,
a stoi też na pomniku
w Siedlcach. Nie robi siku,
zwłaszcza, że stoi publicznie.
Za to wygląda ślicznie!
Dzielny artysta ulepszył,
co Pan Bóg przedtem ciut spieprzył.
Zagwozdka jest w tym wszak taka:
Podobieństw brak do bliźniaka.
By wygląd nie wiódł was w pole,
nazwisko jest na cokole.
.
Ja, widząc pomnik ten wzniosły,
pomny afery o osły
i świebodzińską figurkę,
by złożyć u stóp laurkę,
dodałem, szczerze wzruszony,
że „Polska – to kraj oszczony!”,
a stan ten jest właśnie takiem
już tysiąc lat z niezłym hakiem!
.
Tu mnie gospodarz zapytał
o mój w tym ustępie (!) kapitał,
„czy dobrze jest być oszczonym?”…
Nie dał mi szansy obrony…
.
Odrzekłem, pomny nagonek,
na swój spojrzawszy ogonek:
„oszczonym dobrze być może,
zwłaszcza oszczonym nożem”.
Gdy się szczyzoryk naoszczy
jest pszytem szporo radoszczy.
.
Tu się gospodarz rozzłoszczył,
mało mnie za to nie oszczył,
nakazał mi skleić klepki,
bo żem w umyśle niekrzepki.
.
Mają mohery fachurów.
godnych anielskich chórów.
Wywiesi gość takie foty,
popatrzy gościom w galoty,
i z tego co widzi, umie
rozeznać się w ich rozumie.
On, choć gdzie gacie, gdzie czaszka,
popatrzy ci na fistaszka
i bez ajwaju, bez krzyku
obwieszczy ci twoje IQ.
.
Po poetyckich tych wzwodach
i mnie zebrała się woda.
Więc biegnę, skórę odciągam
z przyrządu rozmiar king-konga,
by sobie spodni nie oszczyć.
A Wy – możecie zazdroszczyć !  :) ;)

estimado
O mnie estimado

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości